.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

24 december 2005

god under skalet

Julaftons morgon och jag har redan bakat två saffranslängder och en pepparkaks-sockerkaka ! Sådan är jag. Jag fick höra att jag är svår att komma in på djupet, men när man väl lärt känna mig är jag en mycket god person. Kanske som en nöt - Jag är en nöt som är mycket god ! Samma person hade sagt att jag inte var någon social person. Undrar just vad hon syftar på? Jag tycker mig vara en mycket social person, kanske lite väl sällskapssjuk ibland. Visst, jag är tvungenn att arbeta hela tiden och när man slutar är det sällan som man går 'ut och tar en öl'. särskillt inte själv.

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker