.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

21 april 2013

Dissar vete, dissad och dissad

Har ganska länge funderat på om jag kan ha någon lindrig form av glutenintolerans. Det är verkligen inte så att jag håller någon LCHF-diet, snarar tvärt om. Jag äter väldigt mycket pasta, bröd och andra spannmålsprodukter. Jag är ofta lös i magen och blir gasig och bubblig. Framför allt så är jag ständigt dödstrött. Kan lätt ta en tupplur när som helst. Utom när det är dags att sova på riktigt. Nu har jag bestämt att jag ska trappa ned på gluten. Inte sluta helt utan bara äta mindre. Gjorde bl a ugnspannkaka på mjölmix (hade kvar sedan jag bakade och bjöd J) istället för vetemjöl. Ingen skillnad på smak. Detta är bara en tanke, jag sover mer än för ett år sedan, men känner mig tröttare. Det ligger nog på det psykiska planet. Att jag förlorat mycket av min livsglädje och framtidssyn. Nu ska det däremot bara bli bättre!

För någon vecka sedan meddelade L som jag haft kontakt med via ett par dejtingsajter att hon träffat sin drömprins. Trots att jag inte varit intresserad av henne tyckte jag det var lite trist att inte få träffa henne. Borde fortsätta att försöka få någon ny kontakt utifall det inte blir något mer med NicL.
 
Nu verkar dessutom SeN / BFLmamman dissa mig. Jag föreslog en träff som hon tidigare föreslagit men tillbaka fick jag svaret att:  MrM ”är dock inte helt bekväm med att jag träffar killar som jag haft sex med….Kram” Hon blir uppenbarligen en toffel under honom och har nu börjat tröttna på vardagen med honom. Hon är dock borderline och vill nog inte bli ensam igen. Hon är för övrigt väldigt dålig på att hålla kontakt vilket gör henne hopplöst ensam om han skulle bryta upp. Men ärligt så bryr jag mig inte. Det är i första hand hon som vinner på att träffa mig, jag vill bara vara sjyst mot henne och få ett trevligt umgänge som jag ändå inte har tid för.

Etiketter: , , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker