.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

07 februari 2013

man skola inte deppa

En sorts deppighet igen. Sorgligt. Jag har inte tagit det lika hårt som brorsan som berättade att han fallit i gråt av alla gamla minnen som svallat upp. Visst man har ju hur mycket minnen som helst från sin barndom. Jo, jag känner nu att tårarna finns där någon stans, men jag sitt…

*Här blev det två timmars spontant jobb ute*

…er på jobbet. Det är så mycket som förändras och det är 25 år sedan. Det är nog inget ovanligt att man får distans från uppväxten. Till följd av flytt och nytt liv. Längtar inte tillbaka. Längtar efter en bra framtid. En att älska och dela nya minnen med.

Etiketter: , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker