.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

13 oktober 2012

Vardagsavbrott med längtan


Nu är jag hemma igen efter en fyra dagar lång utlandsvistelse med arbetskamraterna dygnet runt. Trevligt och mycket god mat. Inte mycket spenderande av mina egna pengar mer än lite snacks och sprit att ta hem. Oj, det blev visst lite mer än 5 liter (om den tullransonen fortfarande gäller), det blev 7,1 liter. Lite mer penningmässigt än vad jag tänkt mig också, men en del var pengar jag redan hade liggande i säkerhetsskåpet.

Efter flera dagar av god mat, god sömn, ingen press, stress eller krav var jag helt frisk. Jag hade ingen tendens till Ménière och det hjälpte inte att lägga vänster öra ned i kudden. Jag hörde ändå grannens snarkande (i rummet bredvid) och hade svårt att somna om då jag var så utvilad.
 
Det lustiga var att de enda jag längtade efter när jag var där var mina två tjejkompisar. Inte föräldrarna eller brorsan eller några andra jobbarkompisar. Så det är SeN och J som betyder mest för mig och mina drömmar just nu. När träffar jag dem nästa gång ? Nästa vecka så klart!  :)

Etiketter: , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker