.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

17 september 2012

Lunchpromenix


På mina lunchpromenader har jag den senaste tiden undvikit att gå åt ett håll. Idag valde jag dock att gå ned mot Karlbergskanalen längs xxxxxxxgatan för att se var KK2 bor och var scener som denna utspelats. Vägen har jag gått några gånger förut men den är ganska trist så för det mesta går jag andra vägar. Betydligt mysigare vid höjden kring S:t Görans sjukhus. Det är skönt att sträcka på benen i en rask promenad upp för kullarna i Kronobergsparken, men oftast blir det bara att handla lunch på Daglivs.

 

Etiketter: , , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker