.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

01 oktober 2012

På toan.

Oj, vad trött jag är. Känner på något konstigt sätt bara för att gå på toa för att sova. Det fungerar ju inte! Visst det är ett naturbehov men det är inget man gör på tre minuter på toan och sedan är bra igen. Gick upp lite tidigare för att förbereda kvällens middag med SeN. En vänskapsmiddag med min nyvunna vän. Nära en månad senast jag träffade henne. Då var det middag hemma hos henne i härliga förorten, nu är det min tur hemma i stan. Middag och filmkväll. Får se om vi går på bio eller bara ser någon av de massa filmer som jag har liggande och ännu inte sett. Inte lika nervös över att träffa henne nu, kanske för att jag känner henne nu, kanske för att vi bara är vänner.

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker