.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

03 oktober 2012

ventilslang för kameran


Är så fruktansvärt uttråkad. Satt en stor del av tiden på förmiddagen och surfade om fotografering. (på någon rik Lidingöbos bekostnad). Macrofoto har jag aldrig sysslat särskilt mycket med. Mina bilder har mest handlat om att dokumentera sådant som förändras. Meningen var att jag idag skulle fota bygget vid Norra station och Karolinska idag, men min provisoriskt lagade däckventil till cykeln la av igår och jag fick gå och ta T-bana ut till bilen för att göra vad jag tänkt. På lunchen köpte jag ett linsrengöringskit. I förrgår hade jag middag med SeN trevligt, men jag blir lite besviken på henne. BFLm. mår bättre och börjar med nya tankevägar, tyvärr.  
 
Jag försökte få byta bort mitt kvällspass på fredag för att gå på fest hos henne, men nu känns det inte längre så angeläget. Dessutom ska jag upp väldigt tidigt på lördagen och jag får ha som mål att träffa J på kvällen istället. Men lite skrämmande är det att hon är psykolog och man får lätt känslan att sådana genomskådar mig. Som TH en gång sa, att han gör allt för att spela normal. Då får han nog hålla mun stängd. För att vid ena meningen prata om hur långt han kan skjuta med senaste prickskyttegeväret och i nästa om hur han ska köpa en 1700-tals vas för 30000 kr är inte så normalt.

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker