.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

17 september 2012

Lukt, doft eller stank.


Jag får så sjuka luktassociationer ibland. Idag när jag kom till jobbet höll dom på och tömde fettavskiljaren på en restaurang. Usch vilken stank. Den luktförnimmelsen har hoppat upp titt som tätt idag. Jag är ju lätt hyperreaktiv och är väldigt känslig för lukter. Känner direkt lukten av rök, parfym eller avgaser. Oftast tycker jag det bara är negativt. Vissa parfymer (kärring dito) gör att det fysiskt skrynklar sig i näsan och jag måste söka ny plats med renare luft.

Snart iväg på ett 4 timmar arbetspass - varför tog jag det ?

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker