.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

02 juli 2008

Bussigt !

Tack alla bussförare ! Det är underbart att slippa alla bullrande och stinkande stadsbussar. Tänk så här skulle det vara i innerstaden om vi fick trådbussar istället. Inget onödigt buller och inga avgaser.

Bilden ovan tog jag 1 Juli förra året i härliga Moskva.


Gjorde en sökning ifall jag kunde få billigare försäkring på bilen. Moderna försäkringar gav ett förslag på 19479 kr per år. Det är sex 6 !!! gånger dyrare än det jag betalar idag.

Etiketter: , , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker