.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

01 februari 2013

Vit månad

Jag känner mig inte alls bra. I natt sov jag dåligt. Drömde om allt från hur de hade sex till täcknamnet för avsugning och mycket annat. Jag är allmänt känslotom. Negativ känslostorm. Ville så mycket men det blir inget. Har varit lite seriösare med att försöka få kontakt på dejtingsiten. Mejlade här om dagen med en tjej. När jag igår skulle fortsätta så hade hon blockat mig. Utan förvarning. Ja-ja. I tisdags ringde jag upp en annan som jag fått kontakt med. Det blev helt förvirrat då hon tydligen slumrat till framför TVn. Tror att hon redan var uppbokad med något, dejt ? Så att vi inte kunde ses. Får se om hon hör av sig. Jag mejlade henne igår. För övrigt verkar hon inte så intressant, men jag vill på dejt och öva på vinst eller förlust.

Jag har druckit väldigt mycket under januari. Vid årsskiftet vägde jag alla spritflaskor. Hemma har jag druckit mer än 1737 g starksprit. Jag dricker mig inte påverkad utan dricker lite varje dag. Dessutom har jag druckit hos andra och lite öl och vin. I genomsnitt ca 7,5 cl starksprit per dag. Nu ska jag försöka ta en vit månad från starkspriten. Åtminstone hemma. En hel del har varit relativt dyr whisky så det kostar ju också. Det är visserligen inget som säger att jag ska ersätta det jag konsumerat. Det hjälper en att varva ned när man är lätt deppig eller ångestfylld.

Jag har börjat längta efter villa igen. Såg en annons på ett renoveringsobjekt. Vill. Kan låna men behöver till kontantinsatsen. Där saknas 200 000 kr. Mamma har men vill inte låna ut. Brorsan fick låna. Men inte jag. Ja, jag anser att brorsan alltid har fått det bättre från föräldrarna än mig. Jag har fått en massa utgifter från dem, han har fått en massa värdefulla tillgångar och rena skatteavdrag. Men-men var och en ska klara sig själv.

Etiketter: , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker