.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

16 januari 2013

bubblan

Kanske har kommit fram till vad jag troligen har för diagnos. Det har varit väldigt påtagligt senaste dagarna. Jag har inte insett att jag har sådan ångest förr, då jag inte använt ordet utan bara sett det som nervositet och oro. Varit väldigt nere också. Ont i magen och nästan så att jag sjukskrev mig idag. Fortsätter det måste jag söka psykhjälp. Har provat med lite mindfulness.

På bussen till jobbet nyligen var jag bara i en bubbla helt omedveten om omvärden, känns som jag ser ut att vara väldigt ledsen med hängande ögon och min. Oattraktiv. Försökte fokusera på alla vackra människor. Det finns ju hur många söta vackra kvinnor, varför har jag fastnat för henne som är så annorlunda. Som dessutom inte värdesätter mig. Hon har nu börjat dejta andra killar. Hon hade ett uppehåll sedan hon träffade mig. Hon blir i alla fall lycklig. Jag sänks för att jag vet att vi inte kommer kunna umgås på samma sätt om hon träffar någon. Önskan om att vi så småningom ska bli ett par elimineras. Jag vill också träffa någon – en underbar kvinna.

Ikväll ska jag hjälpa min andra bästa vän och pojkvän att flytta. Får iväg de negativa tankarna, får träffa folk och vem vet kanske det indirekt leder till att jag träffar min blivande tjej ?

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker