.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

29 januari 2013

virrvarr

Är det ångest eller är det allmän nervositet ? Det mest logiska är att jag är pirrig för att jag ska ringa upp en potentiell dejt ikväll. Jo, det är nog det.

Jag består av ett virrvarr av känslor just nu. Nya, gamla, ändrade, förlorade och vunna. Har ännu inte lyckats sortera in dem och det gör att jag känner mig tom. Den ena känslan tar ut den andra. Det har gjort att jag inte känt mig deppig trots att jag borde.

Den här veckan kan bjuda på mycket annorlunda. Trevlig, oplanerad söndag med SeN som orsakat del av virrvarret av känslor, kanske dejt, fest på lördag. Något mer – vem vet ! Dessutom har jag fått lättare kontakt med ytterligare en på dejtingsiten. Hon är mer intressant än henne jag kanske ska träffa. Känner viss motvilja mot henne, men kanske trevligt att gå på dejt. Om inte annat så för att öva.

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker