.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

26 januari 2013

punkt månne

Borde känna mig tom, men påsen är full av massa ruttet som först måste ut innan jag kan fylla på nytt friskt. Nya friska känslor. Det är så att hon nu börjar dejta en kille ganska stadigt. Som flera gånger tidigare finns det en likhet hos killen med mig själv, men att jag inte nått fram utan tjejen valt en som verkar lite bättre. Imorgon ska jag träffa henne. Då får vi reda ut en del känslogrejer och troligen kommer jag bryta med henne efter det. Hon är så ful också, andra gången som hon ljuger för mig, eller åtminstone undanhåller sanningen. Jag hade bjudit henne med till fritidshuset för en månad sedan, men för någon dag sedan skyllde hon på att hon var trött och att det var kallt istället för att säga att hon skulle på dejt. Jag tom frågade om hon skulle på dejt. Det lotsades hon som ingenting. Får se hur det går imorgon, eller om hon ställer in det också. Kommer inte klara av att bara vara kompis med henne. Vi har inte varit kompisar, vi har haft ett extremt öppet förhållande. Ett mycket komplicerat sådant.

Jag vet att nya killen inte vet någonting om bfl:s historia. Hon kanske inte ens har visat honom ärren på arm och ben. Han har inte haft en tjej på tio år och lär bli lika besviken som jag blivit deprimerad. Jag vill veta varför han är bättre än mig som känner henne. Luftslott kontra verkligheten.

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker