.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

09 september 2012

Små 12-åringar

Jag tror det är så det ligger till - jag är så fruktansvärt ensam så jag drar mig från att lämna henne. Hon har väckt mina känslor, så enormt skönt att bara stå med benen emot varandras, så härligt att sitta emot varandra i soffan. Men varmt att ligga i samma säng, svårt att sova. Jag behöver någon igen, det var så länge sedan jag hade denna glädje. Den som nu finns finns bakom en mur av illamående.

Varje gång jag ser en tjej i tolvårsåldern kan jag inte undvika att tänka på vad en sjuk idiot gjorde med henne. Och det är tyvärr det som hon ständigt låter sig utsättas för om och om igen :''/

Etiketter: ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker