.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

14 september 2012

men jag då ?

Nu känner jag sådan där malande nervositet igen, men jag tror mig veta att det beror på att SeN är barnfri och om hon känner för att träffa mig så kan hon det. Jag är helt enkelt rädd att hon ska höra av sig till mig. Visst vill jag träffa henne, men inte nu. I helgen kan jag inte ens. Helt enkelt rädd för hur jag ska förklara för henne. Jag vet inte ens vad hon känner för mig. Hon har väl förstått att jag hittat hennes blogg och därför inte nämnt mig mer än att hon ”lagade god mat igår till dejten” i inläggen. Upptäckte att jag är allt annat än anonym här på jobbet, därför gör jag som tidigare. Skriver inlägget som ett mejl till ”min dotters” e-post och publicerar när jag kommer hem. Samma sak så kan jag inte surfa in någonstans anonymt. Kanske borde fixa proxyserver.

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker