.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

07 september 2012

Mycket blev det

Det jag inte visste förut vet jag nu. Det som är historia accepterade jag. Det jag vet nu är det som inte är historia utan nutid. Den var mörkare än vad jag trodde. Hon är trevlig men har ju sina problem. Hon fick en smärre chock över att jag fortfarande ville träffa henne när jag visste all hennes historia. Hon undrade vad det var för fel på mig, vad jag hade för mörk historia som var i klass med hennes.

Nu vet jag inte längre hur jag känner för henne. Det kan vara så att jag väckt sanna känslor till liv inom henne vilket skulle kunna göra henne besviken om jag skulle dissa henne ? Men aldrig har jag lärt känna någon bättre än henne på tre dagar (gånger) Vi träffades på neutral mark, hemma hos mig, hemma hos henne.

Målet med dejten överträffades. Jag konfronterade henne och kelade med henne. Fick en kyss vid avskedet.

Men nu har man fått blodad tand igen inför ett seriösare förhållande och måste smida medan järnet är varmt.

Känner mig väldigt tom och tiden får utvisa om vad som händer.

Etiketter: ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker