.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

11 september 2012

Vrak igen ?

Det gör inte saken bättre av att man inte har något att göra på jobbet. Deppen börjar, inga positiva tankar. Jo, ska till Fritidshuset med föräldrarna i helgen och mecka upp solceller. Måste sova tillräckligt, men fastnade två timmar extra, till 02, och läste fram till januari 2011 på bflmamman. Sänker mig verkligen. I sanning självdestruktivt. Till på köpet vaknade jag mitt i natten med värsta paniken, kändes som fem olika intrycksamtidigt pressade ned mitt ansikte i kudden. Ångest. Vad händer med mig! Risken är att det blir tredje gången på en vecka som jag är en levande zombi.Idag har jag dock bara 14 timmar arbetsdag. Utbildning ikväll och då borde hjärnan vara klar. Vrak misstänker jag. Vad ska jag göra? Det var bra att jag inte slog på datorn när jag kom hem i söndags. Kom i säng och sov ut på 6,5 h –riktigt pigg igår faktiskt. Ska försöka göra samma ikväll. 7 timmar vore underbart. Jag vill för mycket och dygnets timmar räcker inte.

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker