.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

06 mars 2008

Matchad personlighet

Gjorde ett kort personlighetstest på match.com och det stämmer ju hyffsat bra:

Du är en ÄVENTYRARE/ledare

Inget är omöjligt för dig. Du älskar äventyr, både fysiska som mentala. Nya utmaningar genomför du med passion och mod.

När du blir involverad i ett projekt så blir du ofta extremt fokuserad och ibland blir du så fokuserad att du glömmer bort allt omkring dig. Du genomför dina projekt noggrant ofta med en unik lösning.

Du har mycket energi och blir ofta väldigt entusiastisk över dina egna idéer, projekt och upptäckter. Du är ofta mycket övertygande.

Du gillar att samla på saker, erfarenheter och idéer och är angelägen om att göra ett bra intryck på människor runt omkring dig.

Trots att du tycker om människor och kan vara både charmig och humoristisk är du inte särskilt intresserad av rutinmässiga sociala tillställningar eller tråkiga människor. Du har inga problem med att vara själv och hålla på med dina egna intressen.

Människor säger förmodligen att du är otraditionell, ett original. Du gillar att ha intressanta diskussioner och människor gillar dig vanligtvis för din påhittighet. Du är en spännande men ibland frånvarande vän.

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker