.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

16 maj 2006

Blod - ingen känsel o mycket känslor

Idag lämnade jag blod på riktigt för första gången, förra gången var ju bara inskrivning med blodprover. 4,5 dl blod tappades jag på. Det var inte det minsta läskigt och jag har inte känt av någonting mer än plåstret och där sticket var. Antingen tog hon inget eller så kunde hon ta dubbelt så mycket för att det ska kännas. Det kan ju också vara det att hon var så söt ;-)

Det känns som om det har blivit ännu bättre mellan mig och K, men det är fortfarande oerhört långt till henne. Tänk om det kan vara så att hon vill men inte vågar, jag vet att hon inte skulle våga, men det känns bara dumt och fånigt för mig igen för jag vet ingenting.

De senaste dagarna har jag känt mig pirrig och nervös. Dels var det hur K skulle reagera och nu är jag pirrig av hennes reaktion, men också inför Rysslandresan om tre veckor. Jag har hamnat efter med studierna och måste ta igen och framför allt förbereda inför Ryssland.

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker