.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

25 april 2006

Populäraste länken på nätet !!!

Jag har tvingats redigera om detta inlägg eftersom det gav ca 20 träffar om dagen för sökningar som jag inte tyckte denna blogg reprecenterar. Barnsligheter. 2006-05-25

Sjukt det här ! Jag brukar få ut ungefär en tusenlapp mer i lön än vad jag gissar, men denna månad fick jag fyra tusen mer ! Härligt, jag unnar mig 2 500 i kontanter och höjer bufferten för fasta kostnader till 4 månaders utgifter. Det är samma som jag hade före jag köpte bilen. Nu slipper jag bilen och nästa månad kommer jag få ännu mer över. Tryggt med marginaler, att slippa ha det tryckt.

Idag var det ganska soligt, var ut och fikade med kompisar, men inte i solen. Den enda som jag fick var utanför Nördeabanken, väntetid 20 min. Jag har växlat till mig rubel, älskar reella pengar, men jag fick bara en valör föreställandes Arkhangelsk. Sedan såg jag en mycket bra thriller i biomörkret - Inside Man - fortfarande ljust ute när jag gick hem.

Ännu ett tips ingen blogg men väl från en blogg: Googla på CENCUR eller ta denna länk. Något sjuk fråga från Google !

Egentligen ska jag till Uppsala imorgon, men jag vet inte om jag känner för det. Får se…

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker