.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

26 april 2006

Ännu en rolig lista...

Ännu en rolig lista som jag blev tvungen att göra.

Personlighet? Lätt introvert, alltid glad, alltid bekymrad
En miljon kronor, vad skulle du göra? Skulle gå till villaköp
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? En krog har väl inte dans - då är det en klubb ? Jag dansar sällan
Dokusåpa? Nej, fi fn
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Är märkeskläder viktigt? Nej.
Fuskat på prov i skolan? Nej, varför då ?
Tatuering/Piercing? tror inte det, men det vore häftigt (så oväntat av mig...)
Vill du gifta dig? Om det är nödvändigt - Ja.
Vill du ha barn? Ja.
Vilka länder har du besökt? Sverige, Danmark, Storbritannien, Finland, Frankrike, Spanien, Grekland, Australien o i princip Thailand…Gotland åxå
Bra på att laga mat? Det säger folk
Vad har du för klädstil? Uttråkad av stilen, ska bättra mig. Har mest jeans och skjorta
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Sjyst
Favoritglass? Dyra glassar i små burkar
Tror du på ett liv efter döden? Absolut, men beror på…
Vill du gå ner i vikt? Nej absolut inte - vill gå upp 3-4 kg men det går inte…
Tycker du om sushi? Nej, för dyrt
Har du varit deprimerad? Alltid
Morgon eller kvällsmänniska? Kvälls.
Tror du på livslång kärlek? Ja

Inlägget publicerat 2006-05-02

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker