.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

10 april 2006

Säng, känslor o ljus på djupet

Jag satte upp en lapp på datorskärmen " I SÄNG SENAST 01:00" - så blev det inte. Ikväll har jag gått igenom nästan hela bloggen och sett hur mitt bloggande har ändrat inriktning till att vara mer en puplik faktasamling för vetenskap och energi. Därför tänkte jag återgå till den ursprungliga röda tråden en gång.

Den senaste veckan har för mig varit en väldigt känslofylld tid. Jag har träffat mycket folk, vissa väldigt intensivt, vissa som jag inte sett på mer än halva livet. Fattat tycke för enormt trevliga folk. Detta har påverkat mina tankar och min syn på min egen situation. Jag rannsakade mig i mitten av veckan och kommer fortsätta igen.

Mina mål för den närmaste framtiden är att jag ska fortsätta att bekanta mig med min tro, den ger mig en "ljusare" livssyn och mer harmoni. Tyvärr ligger inte bibelläsning så högt på prioriteringslistan nu. Jag har gjort en studielista som jag måste följa för att klara tentor och kunna kommunicera på den Rysslandresa som jag ska boka de närmaste dagarna. Jag kommer åka på egen hand, men låta resebyrå fixa det mesta. Så borde jag börja styrketräna också. Vad gäller Kvinnan så är det nog ingen idé, men jag ska ändå göra en grej som kommer göra henne fundersam och vem vet kanske det är en nyckel för att komma henne på djupet. Jag vet bara inte hur jag naturligast ska göra…

Etiketter: , ,

1 Påpekanden:

At 12 april, 2006 17:18, Blogger trevisemannen säger...

Tjaa

Såg att du varit inne på min blogg, så jag tänkte utforska din. Det jag har sett hittills verkar väldigt intressant. Keep it up.

 

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker