.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

15 april 2006

Ytterligare en lista

Jag hittade en lista som jag bara blev tvungen att göra:


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
INF. бывать (501 Russian Verbs)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bärbara datorns väska

3. Vad var det senaste du såg på tv?
häromdan såg jag sista delen av "Kronprinsessan" från video

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
01:25 (Ups! - den var visst 02:23)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Absolut ingenting (det borde jag tänkt på när jag gissade tiden - luftrenaren stängs av 02:15) Härligt med natt, det är tyst.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bussen och hem.

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
http://karinlangstromvinge.blogspot.com/
där jag hittade denna lista.

8. Vad har du på dig?
Jeanes, lite för tajta för ett manligt organ och skjorta. Tar av mig byxorna.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Underbar dröm - underbar ! Om min älskade - bad sedan att Gud skulle göra att det blev Vi eller att Han skulle föra någon annan lämplig i ljuset framför mig.

10. När skrattade du senast?
Kommer inte ihåg.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Speglar

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Vadå ?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig.

14. Vilken var den senaste film du såg?
V för Vendetta.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Det blir man väl inte över en natt så man lär ha köpt ganska mycket på vägen dit.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Så hemlig är jag inte, den som söker han finner eller om man frågar mig.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Pengar ?

18. Tycker du om att dansa?
Nej, känner mig bara fånig, men när man kan är det riktigt roligt.

19. George Bush?
Vad jag tycker om den busken ? Ja, eftersom jag hatar krig och miljöförstöring så är väl svaret överflödigt.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag vill ha döttrar och första får väl heta Deleceria (unikt).

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
För en kortare tid.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Att jag har lyckats med mitt uppdrag på jorden.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De fyra som känner sig manade.

Nej, nu är klockan aldeles för mycket - ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle komma isäng före kl 01:00 som är mitt mål.



Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker