.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

02 november 2005

Enorm förvirring

Alla mina känslor är i ett virrvarr just nu - jag mår jättedåligt. Det som jag inte trodde skulle hända och som inte fick hända har hänt... ja, just det...

...och jag mår så jävla dåligt. För jag vet att det är så meningslöst. Jag vet ju inte om det var lösa rykten eller om det låg någonting i det. Hur som helst så förstår jag mig inte på henne. Vad menar hon, är det ett sätt att dementera rykten eller har hon bara roligt med mig? Är hon medveten om hur mycket hon plågar mig och ändå behandlar mig så här utmanande - så underbart. Är det utan att mena något gott så måste hon vara mentalt störd. Hon är så gudomlig. Jag känner mig så ensam. Måste hinna kurera mig innan jag träffar henne nästa gång...

Arbetet på myndigheten känns inte heller så angeläget, jag kan inte göra så mycket när min uppdragsgivare är på semester. Får vänta till nästa vecka. Dessutom börjar ryskan bli stenhård - jag hade alldeles för mycket att göra förra veckan. Måste vila och börja kuta igen - elden kommer nästan ifatt.

Etiketter: ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker