.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

30 juli 2005

Wedding Crashers

Man måste ju ha lite humor i situationen (läs tidigare inlägg samma dag nedanför) så jag valde att gå och se filmen Wedding Crashers. Den handlar om två kompisar som är singlar och har iden att våldgästa på bröllop för att där hitta tjejer. Romantisk komedi, rolig underhållning för stunden. En av huvudrollerna Rachel McAdams var otroligt söt. I filmen var hon brunett med bruna ögon. Förvirrande när folk ändrar utseende, färgar håret och sätter i färgade linser. Jag ska färga håret någon gång. Man blir bemött på så olika sätt beroende på hårfärg. Rättare sagt det beror på vad folk är vana med. Utomlands blir man bemött väldigt olika. Australien och Storbritannien är underbara länder för mig, Spanien och Frankrike ser de snett på mig. De tror väl att jag är någon rebellisk ungdom som vill djävlas. När jag cyklade hem så regnade det, men jag är en "hardgamer" så det var lugnt, bara svalkande !

Usch - hatar att bo i stan - nu är det något larm (väldigt högt) som tjuter något fruktansvärt. Säkert samma larm som drog igång inatt kl 02:45. Roligt. Fick lägga mig under kudden. Älskar förorten.

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker