.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

19 juli 2005

Slitiga dagar

Man har ju en viss längtan efter nästa veckas semester. Jag har ingenting inbokat utan kommer bara att vara utan att arbeta. Kommer troligen åka ifrån stan. Fixa en hängmatta att knyta upp någonstans och vila. Eventuellt åker jag till fritidshuset.

Som sagt hade jag punktering på cykeln vilket jag fixade på 45 min inkl köp av verktyg och punkteringslapp.

Läst lite till i pilgrim’s regress – nu har han börjat återtåget. Så enormt mycket symbolik. Nu är inte jag så kunnig vare sig i litteraturhistoria eller bibeln och det engelska språket för den delen. Jag förstår därför inte all symbolik så det finns mycket mer än vad jag kan tolka…

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker