.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

24 september 2007

Varit homo länge nu utan att veta det...

Nu är jag tydligen homo, i vare fall tycker vissa det ! Jag läste i Mitt i Södermalm att några vill döpa området "HOrnstull Med Omnejd" till HOMO på samma sätt som SoFo på Östra Södermalm. Tycker det känns urfånigt. Ett annat förslag var NoHo, Norr om Hornstull för gamla hederliga Knivssöder.

Min konvertering till vattenburen värme i fritidshuset fortskrider. Min tidsplan att jag ska vara klar om 2 dagsverken lär jag inte hinna. Jag har hunnit ungefär 70-75 % av alla rör och anslutningar. Sedan är det inte säkert om det blir pelletsvärme som jag bestämt då det kostar mer än beräknat att få skorsten murad. Om jag ska göra det själv tar det lång tid så då satsar jag nog på bergvärme redan nu ändå. Tiden får utvisa!

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker