.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

22 maj 2006

Översatt

Idag fyller jag år !

Bloggen har fått en uppfräshning senaste dagarna. Den har blivit översatt till svenska och nu senast har jag lagt ut en randig lista med länkar till några av de bloggar som jag brukar besöka då och då och läsa intressanta saker eller bara läsa hur andra har det. Jag är verkligen ringrostig vad gäller HTML. Jag har inte sysslat med det på 4-5 år !

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker