.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

27 maj 2006

Popaganda dag 2 Fredag

Ja, det blev Popaganda idag också. Jag var lite velig vilket resulterade i att jag kom sent. Jag såg bara en, nästan två låtar av Loney, Dear. Den här dagen kände jag inte till några av de andra artisterna vilket gjorde att jag fick många positiva upplevelser. New Young Pony Club från London var riktigt bra liksom Emil Jensen på Jamobilen. Han slogs dock av Sirqus Alfon som var ännu bättre. LO-FI-FNK var något tonårsband som bara höll ett par låtar sedan blev det för mycket. David & the Citizens var också helt OK. Det blev ett litet regn denna dag också. Jag gick efter att Frida Hyvönen spelat. Hon fick hjälp av bla Karl-Jonas (Bloodmusic).


New Young Pony Club var en överaskning,
dessutom var både trummsan och keybordiskan vackra att se på.

Sirqus Alfon var riktigt underhållande och publiken var verkligen
engagerad, tom jag ! Här har byxorna åkt av basisten...

Frida Hyvönen med medhjälpare.

Jag hade glömt att ladda min telefon och jag ångrade lite att jag inte tog med mig någon riktig digitalkamera - för bilderna (de som blev sparade) blev inte så bra.
Imorgon lär jag nog inte gå omkring på de totalt leriga gräsmattorna igen.

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker