.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

16 april 2007

Etiketter

Nu har blogger kommit med en ny version där man kan skriva in etiketter på inläggen. Nu har jag redigerat alla min gamla inlägg, 130 st, och satt etiketter på dem. Surfa runt genom att läsa intressanta ämnen som anges nedtill på varje inlägg.

Jag har ändrat ämnen och allsidighet på inläggen märkte jag...

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker