.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

26 mars 2014

åter för tillfället

Jag mår skit, jag mår precis som för ett år sedan. Ångestattacker, nervositet och magen krånglar. Skillnaden är att jag nu både vet varför och hur jag fungerar. Det är simpel nervositet inför tillträdet av villan. Magproblemen är rent stressrelaterade. Inte som jag trodde tidigare gluten eller någon annan allergi. Magen har varit normal och jag har mått jättebra senaste halvåret. Att ekonomin är körd i botten, till följd av villaköpet och att jag ännu inte hittat någon hyresgäst, gör ju saken värre. Har köpt en massa icke helt nödvändiga saker och en del nödvändiga. Vill ju köpa utemöbler, gardiner och porslin mm, det får jag på något sätt krita. Bävar för lantmäteriets stämpelskatt på över 30000 kr för lagfarten. Hoppas jag kan låna på fritidshuset för renovering och allt annat.

Etiketter: , , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker