.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

30 december 2008

Scammad

Slog på min reservmobil idag och det dröjde inte många timmar förrän jag blev uppringd av ett peruanskt nummer som la på efter en signal. Kollade på internet och nummerserien var ökänd och numret fanns också rapporterad sedan tidigare. +88213220039 ! Ringer man kan man få betala så där en 160 kr i minutavgift. Antagligen finns det dem som ringer tillbaka på okända utländska nummer. Känner till en som svarade på ett SPAM-SMS och fick porr en vecka för 49 kr...

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker