.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

10 november 2008

Nytt nytt o för framtiden

Hemma håller jag på och förnyar. Lagom att göra sådär vart annat år. Ska nog äntligen köpa ett nytt – ett riktigt köksbord. Det jag har nu ska egentligen bara vara ca 90 x 70 men är utvriden till den dubbla storleken. Det gör det väldigt rangligt.

Ett bäddmadrasskydd är beställt till madrassen som kostade ca 8000 kr. Det gör att risken minskar att man förstör den om någon olycka eller lycka skulle vara framme.

Jag har bestämt mig för ett nytt miniskrivbord för datorn. Nu har jag två datorer på samma skrivbord. Det gör det väldigt trångt.

En spännande och häftig kaffemaskin är beställd. Den kommer jag recensera.

…men, jag har inga pengar… och CSN kommer bli ett problem.
(Jobbar jag måste jag betala tillbaka, jobbar jag inte har jag inget i december-januari)

Etiketter: , ,

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker