.comment-link {margin-left:.6em;}

Alla vill ha en bättre framtid

Jag är en nyfiken person som är intresserad av allting omkring mig. Jag vill ständigt uppleva nya saker och nya platser. Allt ska vara effektivt och gå framåt. Annars blir jag rastlös. Alla intryck har gjort mig erfaren. Det var vad jag svarade på en anställningsintervju en gång: att min ambition i livet var att bli en erfaren pensionär.

06 januari 2011

Färgglatt veg

Vegetarisk månad. Redan i november bestämde jag mig för att ta min andra vegetariska månad. Förra var november 2007. I december åt jag ur frysen på så mycket kött jag kunde, men har fortfarande kvar lite. Har nog aldrig ätit så mycket kött...

Här kvällens middag, lite sent, men enkelt att laga till:



Stekt purjolök, röd paprika, champinjoner och stekt houloumi. Pasta och en tomat.

Etiketter:

0 Påpekanden:

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker